Zanesljivost, hitrost in kakovost

Številka klicnega centra:

01 475 1821

Strokovna podpora

Prijava v portal

Dosledno izvršujemo načelo, da vso opremo iz našega prodajnega programa vzdržujemo v njeni celotni življenski dobi.

Skrbimo za najvišjo kakovostno raven storitev vzdrževanja in podpore ter kratke odzivne čase.

Procesi vzdrževanja in podpore so certificirani s standardom ISO 9001:2015 za vodenje kakovosti in sandardom ISO 27001:2013 za informacijsko varnost. Sistematično in redno jih spremljamo, merimo in analiziramo s ciljem, da bi jih nenehno izboljševali. V začetku leta 2015 smo v proces vzdrževanja in podpore vpeljali klicni center.

Odsluženo opremo strokovno razstavimo in odpeljemo v razgradnjo. Dosledno skrbimo za izpolnjevanje visokih okoljskih standardov, kar potrjuje certifikat ISO 14001:2015 o vzpostavljenem sistemu ravnanja z okoljem.

Kaj vam lahko ponudimo?

  • Namestitev opreme
  • Priprava prostorov
  • Šolanje uporabnikov in podpora
  • Periodično vzdrževanje
  • Intervencijska popravila
  • Dobava rezervnih delov

Pogodbeno urejena razmerja

Verjamemo, da je pogodba o vzdrževanju z natančno določenimi pogoji periodičnega vzdrževanja in intervencijskih popravil, zlasti odzivnih časov in predvidenih stroškov najboljši način ohranjanja zadovoljstva naših uporabnikov.

Obrnite se na našo ekipo za podporo