Zanesljivost, hitrost in kakovost
Številka klicnega centra:
01 475 1821
Strokovna podpora
Prijava v portal
Dosledno izvršujemo načelo, da vso opremo iz našega prodajnega programa vzdržujemo v njeni celotni življenski dobi.
Skrbimo za najvišjo kakovostno raven storitev vzdrževanja in podpore ter kratke odzivne čase.
Procesi vzdrževanja in podpore so certificirani s standardom ISO 9001:2015 za vodenje kakovosti in standardom ISO 27001:2022 za informacijsko varnost. Sistematično in redno jih spremljamo, merimo in analiziramo s ciljem, da bi jih nenehno izboljševali. V začetku leta 2015 smo v proces vzdrževanja in podpore vpeljali klicni center.
Odsluženo opremo strokovno razstavimo in odpeljemo v razgradnjo. Dosledno skrbimo za izpolnjevanje visokih okoljskih standardov, kar potrjuje certifikat ISO 14001:2015 o vzpostavljenem sistemu ravnanja z okoljem.
Kaj vam lahko ponudimo?
- Namestitev opreme
- Priprava prostorov
- Šolanje uporabnikov in podpora
- Periodično vzdrževanje
- Intervencijska popravila
- Dobava rezervnih delov
Pogodbeno urejena razmerja
Verjamemo, da je pogodba o vzdrževanju z natančno določenimi pogoji periodičnega vzdrževanja in intervencijskih popravil, zlasti odzivnih časov in predvidenih stroškov najboljši način ohranjanja zadovoljstva naših uporabnikov.